.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تفويض اختیار رئیس جمهور به استانداران
رياست جمهور تمام فعاليت‌هاي استان را به استانداران تفويض كرده است و استانداران در همين راستا به فرمانداران شهرستان‌ها براي پيشبرد هرچه بهتر اين اختيار را داده‌اند تا به شخصه وارد عمل شوند...

استاندار مازندران گفت: رئيس جمهور تمام اختيارات استان‌ها را به استانداران واگذار كرد.

به گزارش فارس ا، محمد كريمي چهارشنبه شب در جلسه شوراي اداري شهرستان نوشهر كه در مجتمع تفريحي مسكوني بانك مركزي برگزار شد، افزود: رياست جمهور تمام فعاليت‌هاي استان را به استانداران تفويض كرده است و استانداران در همين راستا به فرمانداران شهرستان‌ها براي پيشبرد هرچه بهتر اين اختيار را داده‌اند تا به شخصه وارد عمل شوند.
وي ضمن تقدير از مسئولان منطقه از تمام مديران ادارات خواست كه مشكلات اداري را با تصميم‌گيري‌هاي مناسب حل و فصل كنند.
وي شش محور منطقه آزاد انرژي در درياي خزر، مهار آب‌هاي سطحي، شبكه‌هاي مواصلاتي، تراكم كشت، صنعت و معدن و گردشگري را از محورهاي توسعه استان مازندران برشمرد و گفت: اين موارد را به طور جدي پيگير بوده و در سفر دوم دولت به اين استان به هيئت دولت تقديم مي‌شود.
استاندار مازندران با اشاره به اينكه از رامسر تا محمود‌آباد به عنوان قطب گردشگري محسوب مي‌شود، گفت: بايد از ظرفيت‌هاي موجود نهايت استفاده را برد.
وي بر لزوم حضور مردم در راهپيمايي روز قدس تاكيد كرد و گفت: آحاد مردم بايد در راهپيمايي روز جهاني قدس حضوري پررنگ داشته باشند.
فرماندار نوشهر در اين جلسه ضمن اشاره به هفته دفاع مقدس گفت: اقتدار، امنيت و آسايش امروز كشور مرهون ايثارگري‌هاي هشت سال دوران دفاع مقدس است.
هاشم فاطمي مسائل مربوط به حريم جاده‌اي و رودخانه‌ها، عدم توجه صدا و سيما به غرب مازندران، منطقه حفاظت شده البرز مركزي، مسائل مربوط به گسترش فعاليت‌هاي بندر، فرودگاه نوشهر و بين‌المللي شدن آن را از مهم‌ترين مسائل اين شهرستان عنوان كرد و خواستار پيگيري استاندار در اين ارتباط شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.939 seconds.